Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/miniski/cudoo/wp-content/plugins/flexible-checkout-fields-pro/classes/field/multi-select/field-type.php on line 33

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/miniski/cudoo/wp-content/plugins/flexible-checkout-fields-pro/classes/field/multi-select/field-type.php:33) in /home/klient.dhosting.pl/miniski/cudoo/wp-content/plugins/woo-mstoreapp-mobile-app/admin/class-mstoreapp-mobile-app-admin.php on line 112

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/miniski/cudoo/wp-content/plugins/flexible-checkout-fields-pro/classes/field/multi-select/field-type.php:33) in /home/klient.dhosting.pl/miniski/cudoo/wp-content/plugins/woo-mstoreapp-mobile-app/admin/class-mstoreapp-mobile-app-admin.php on line 113

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/miniski/cudoo/wp-content/plugins/flexible-checkout-fields-pro/classes/field/multi-select/field-type.php:33) in /home/klient.dhosting.pl/miniski/cudoo/wp-content/plugins/woo-mstoreapp-mobile-app/admin/class-mstoreapp-mobile-app-admin.php on line 114
FAQ – Cudoo – wyślij kwiaty

FAQ

Moje kwiaty jeszcze nie dotarły! Co mam zrobić?

Jeśli wysłałeś swoje kwiaty z naszą bezpłatną dostawą za pośrednictwem kuriera, masz 94% pewność, że CUDOO Box zostanie dostarczony w wybranym dniu. Jednak w niektórych przypadkach bukiet może pojawić się w następnym dostępnym dniu roboczym. Dostawy są w godzinach od 10:00 do 17:00 w ciągu dnia.

Nie musisz się obawiać, nasze bukiety są zaprojektowane tak, aby przetrwały przez kilka dni w transporcie i nadal wyglądały świetnie po tym, jak tylko łodygi zostaną przycięte i kwiaty zostaną włożone do wazonu z woda i specjalnie przygotowaną odżywką CUDOO.

Jeśli kwiaty nie dotarły do godziny 17:00 następnego dnia po wybranym dniu dostawy, poinformuj nas o tym, a my oczywiście postaramy się wszystko wyjaśnić i naprawić.

W każdym przypadku otrzymasz email z linkiem śledzącym przesyłkę abyś mógł zobaczyć, gdzie jest CUDOOBox kiedy Tylko nadamy twoje zamówienie.

Jeśli masz pytania dotyczące dostawy, skontaktuj się bezpośrednio z kurierem, dane do kontaktu znajdziesz w e-mailu, ewentualnie skontaktuj się z nami bezpośrednio. Jesteśmy tutaj, aby pomóc.

 W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących samych kwiatów, bądź innych produktów oferowanych przez CUDOO  skontaktuj się z nami bezpośrednio, a my z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Zapomniałem dodać mój kod rabatowy!

Skontaktuj się z nami, podaj numer zamówienia i posiadany kodem rabatowym, a my możemy pomożemy Ci to załatwić.

Czy mogę edytować moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia edycja nie jest już możliwa. Skontaktuj się znami w celu aktualizacji zamówienia.

Mam pewne opinie na temat moich kwiatów i zamówienia

Uwielbiamy opinie, zwłaszcza jeśli pomaga nam to poprawić jakość oferowanych przez produktów

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z kwiatami, lub innymi produktami, ich jakością lub dostawą lub po prostu chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z naszym zespołem lub zostaw swoją opinię pod zakupionym przez Ciebie produktem.

Jak mogę zagwarantować, że moja przesyłka dotrze na czas, na specjalną okazję?

Wiemy, jak ważne jest, aby Twój CUDOOBox dotarł na czas, szczególnie na wielkie urodziny, rocznicę lub inną specjalną okazję.

Każda dostawa jest realizowana następnego dnia w godzinach 10-17 przez Kuriera DPD, jeżeli chcesz wydłużyć godziny dostawy lub zrealizować ją w sobotę wybierz usługę PREMIUM

Za dodatkową opłatą za dostawę możesz wysłać prezent i poczuć się bezpiecznie wiedząc, że na pewno dotrze w oczekiwany dzień.

Jak są przygotowane moje kwiaty?

Wiemy, że każdy bukiet, który przygotowujemy, jest na wyjątkową okazję zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego odbiorcy, dlatego poświęcamy czas na ręczne pakowanie i pieczołowicie przygotowujemy każdy bukiet, który wysyłamy.

Pakując delikatne kwiaty chronimy je za pomocą specjalnej siatki. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu, pakowane i transportowane CUDOOBukiety mają stały dostęp do wilgoci. Nie chcemy narażać naszych cudownych kwiatów na stres wodny, przy czym  skutecznie zapobiegając ich więdnięciu czy utracie wigoru.

Wraz z kwiatami doręczamy specjalną odżywkę oraz krótkie instrukcje opieki i  aranżacji.

Gdy je przygotujemy, przekazujemy je zaufanym partnerom dostawy, aby rozpocząć podróż.

Czy dostarczacie CUDOO Box do szpitali?

Zawsze będziemy starali się dostarczać twoje prezenty, gdziekolwiek zechcesz, ale niektóre szpitale mają ograniczenia dotyczące prezentów, które pacjenci mogą otrzymywać, a niektóre nie pozwalają na dostawę kwiatów.

Sugerujemy skontaktowanie się ze szpitalem bezpośrednio przed złożeniem zamówienia, aby uniknąć rozczarowania.

Proszę również umieścić numer oddziału i łóżka, jeśli go posiadasz, ponieważ kwiaty adresowane do jednego pacjenta mogą zagubić się w pokoju pocztowym bez wystarczających informacji.

0
0

Zacznij pisać i wciśnij Enter aby wyszukać